Sophantering på SBS område
Vi vill från styrelsen påminna om att vi inte har någon hantering av sopor på området.
Det enda som finns är för de saker som kan kastas i vår miljöstation.
Allt annat måste man ta med sig hem och kasta i sina egna sopor eller på miljöstationen i sin kommun.
Detta gäller såklart både på området, i hallar och i vårt klubbhus.
Vi har tyvärr noterat att matavfall och förpackningar kastats i sopkorgarna på toaletterna, vilket inte är tillåtet.
Respektera detta så vi fortsätter ha en bra miljö i klubben!
Vänligen
Styrelsen