Bas Förbund logo

Sophantering på SBS område

2026-06-10

Vi vill från styrelsen påminna om att vi inte har någon hantering av sopor på området.

Det enda som finns är för de saker som kan kastas i vår miljöstation.

Allt annat måste man ta med sig hem och kasta i sina egna sopor eller på miljöstationen i sin kommun.
Detta gäller såklart både på området, i hallar och i vårt klubbhus.
Vi har tyvärr noterat att matavfall och förpackningar kastats i sopkorgarna på toaletterna, vilket inte är tillåtet.

Respektera detta så vi fortsätter ha en bra miljö i klubben!

Vänligen
Styrelsen