Bas Förbund logo

Nyheter om Axvik

2026-06-17

Efter en blöt måndag, så är bryggan äntligen på plats på Axvik. Den är 22 meter lång.
Om någon tänker fira midsommar där, så tyvärr han vi inte montera bryggringar, om någon har möjlighet att montera de som finns i förrådet blir jag glad. Avstånd mellan ringarna ska vara ca 2 meter.
Jobbet räknas som arbetsplikt. Rapportera till axvik@sodertaljebs.se
Med vänlig hälsning
Björn Edström
0705259585

Sektionsledare Axvik